Skip to main content

National Insurance Number igénylés

Yupp, szombaton NI number (NIN, NINo, kinek ahogy tetszik; nekem így) interjúm volt a Whitechapel Job Centre Plusban. :)

Hétfőn töltöttem ki a jelentkezésem online (telefonon is lehet őket hívni; meg kell adni olyan alapadatokat, mint cím, telefon, foglalkozás, miért akarok NI numbert és igényeltem-e már korábban), majd egy-két óra múlva jött az email a szombati időponttal. Az emailben megjelölték az interjú helyét, illetve, hogy milyen dokumentumokat szükséges bemutatnom majd. Pénteken kaptam (behívó)levelet is, amiben újra részletezték az interjú helyét, idejét, a szükséges dokumentumokat stb. Ilyenek szerepeltek benne, hogy személyi azonosságot igazoló okmány (útlevél), születési anyakönyvi kivonat, lakcím igazoló, illetve mindenféle dokumentum arra az estre, ha az ember házas, plusz ha dolgozik, akkor munkáltatótól valamiféle igazolás stb stb... Mivel ez a kettő engem nem érintett, ezért nem is nagyon foglalkoztam velük, így nem emlékszem pontosan. Mivel kicsit izgultam, ezért utánanéztem a neten, hogy mégis mennyire para ez az interjú, meg mennyire szigorúak a dokumentumokkal kapcsolatban, de úgy láttam, hogy mint au pair elég az útlevél és egy lakcímet igazoló papíros.

Lakcím igazolás: Ahogy olvastam, ez általában úgy szokott kinézni, hogy az ember kér a főbérlőtől egy levelet, amelyben igazolja, hogy xy személy azon a bizonyos lakcímen lakik. Amennyiben az ember au pair, akkor a hostoktól kér egy ilyen igazolást (egy-két soros levélke). Én is így tettem. Lakcím igazoló dokumentum lehet még valamilyen számla (víz, gáz, villany stb...) vagy albérlet szerződés pl.

Az interjú menete: Mikor megérkeztem odairányítottak egy pulthoz, ahol elkérték a postán kapott levelet. Ez alapján szólítják az embereket. Szólítottak, majd egy hölggyel odamentem egy asztalhoz. Elkérte az útlevelem, nézegette, majd kitöltött egy űrlapot az adataimmal. Meg kellett adnom, hogy mikor érkeztem az Egyesült Királyságba, mikor álltam munkába, ki a munkáltatóm, mi az a cím, ahol lakom, a munkáltatóm címe és a telefonszámom. (Végül nem kellett bemutatnom semmilyen lakcím igazoló papírt vagy más dokumentumot az útlevelemen kívül...) Kérdezte, hogy mit csinálok, voltam-e már korábban itt, hogy fizetek-e bérleti díjat vagy kajára, rákérdezett a családi állapotomra... Ezeket mind felvitte az űrlapra. Közben beszélgettünk az au pairkedésről, meg a gyerekekről egy pár szót. :D Aláírtam és nagyjából ennyi. Az útleveleket elviszik az interjú után ellenőrzésre, ezért még kicsit félreültetnek és várni kell. Elvileg 2 hét mire megjön a szám, 6 mire a kártya. Legalább is többektől is ezt olvastam, hallottam. De nem a kártya a lényeg, hanem a szám maga.

NI number gyorstalpaló+Job Centre telefonszám: itt
Magyar nyelvű információk: itt

folyt. köv. :)

Comments

  1. Szóval akkor kellett külön útlevél is, nem volt eléf a személyi? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. lehet, hogy elég a személyi is, nem tudom. én mindenhova útlevelet viszek magammal személyazonosítónak. :)

      Delete

  2. Hello, the whole thing is going nicely here and ofcourse every onne is
    sharing facts, that’s genuinely good, keep up writing.
    some people want to find
    free dating for free sex and some people find
    free sex partner near me but
    find free sex partner is also an option and
    dating sex partneris also a good option for you.
    free live sex is a golden opportunity to find someone special.
    live sex and
    live sex dating aap is another best option for
    free sex dating near you. just check it.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Új fejezet

Egy hónapja életem új fejezetét élem, már nem au pairként. Bővebben az új blogomban olvashatsz beszámolókat: https://anewbeginningbyn.wordpress.com/ Niki
"After all this time?" "Always."

Amikor a csillagok együtt állnak...

Az előző bejegyzésem ott fejeztem be, hogy talán felvesznek a Vöröskereszthez. No, végül is július 15-én fel is vettek. Az azt megelőző időszakban viszont eléggé rottyon voltam. Áprilistól július közepéig tehát csak lógtam a levegőben. Borzasztó volt az a három és fél hónap: nagy volt a bizonytalanság, alig találtam munkát, nem tudtam mi lesz, szóval elég stresszes volt, mert koránt sem volt olyan zökkenőmentes visszarázódni a hazai életbe, mint gondoltam. Sokat tépelődtem, hogy megérte-e visszajönni, nem kellett volna mégis csak kitartóbbnak lennem és Londonban maradni, minek jöttem egyáltalán haza stb. Aztán nyilván, amikor megkaptam a munkát fellélegeztem kicsit, elindult végre az itteni életem. Jó volt újra közösségben lenni és kezdetben a munka is nagyon tetszett, jól éreztem magam. :)  Aztán kb. két hónap elteltével kezdtek előjönni a problémák és rájöttem, hogy ez mégsem az, amit hosszú távon csinálni szeretnék, sőt lépni kell minél előbb. Úgyhogy itt megint jött egy ke