Skip to main content

Holnap költözöm...

... az új familyhez.

Facebookon keresztül találkoztunk végül is, majd szerdán találkoztam A-val, az anyukaval Hammersmithben, egy kávézóban. Nagy vonalakban felvázolta hogyan is nézne ki a munka náluk, kicsit mesélt magukról stb... Majd pedig felajánlotta, hogyha gondolom, akkor menjünk el hozzájuk, és akkor láthatom a gyerekeket meg a házat. Úgyhogy mentünk tovább Chiswickbe, ahol élnek április óta. Előtte 13 évig Spanyolországban éltek, így az ikrek ott születtek (3 évesek, fiú+lány). A egyébként Bulgáriából származik, de már fiatalon eljött onnan, apuka - P - pedig angol. P-vel egyébként csütörtökön találkoztam, skypeon, de akkor abban egyeztünk meg, hogy inkább szombaton találkozzunk személyesen, mert elég rossz volt a vonal... Szombaton találkoztam tehát velük újra, majd aznap este írtak, hogy ha én is úgy gondolom, akkor szeretnék, ha az aupairük lennék. Én meg elfogadtam. :)

A munkáról: A végig hangsúlyozta, hogy itt csapat munkáról van szó, ami közte és köztem valósulna meg, mivel P sokat, és általában sokáig dolgozik, szóval ő nem nagyon van otthon. Ellenben nincs olyan napi rutin, mint általában a családoknál szokott lenni, hogy 7-kor ébredés, 7:15-kor felkelés, 7:16-kor öltözés, 7:18 és 7:32 között reggeli stb... Értitek mit akarok ezzel, nem? :) Szóval nekem kicsit életszerűbbnek tűnt ez a dolog.
P tehát nem sokat van otthon, A pedig műszakokban dolgozik, ezért már az elején felhívta rá a figyelmem, hogy a szabadnapjaim nem biztos, hogy pont hétvégére fognak esni, ezért nem tudja garantálni, hogy minden hétvégém teljesen szabad lesz. Ami nyilván megnehezít dolgokat, de majd meglátjuk milyen is lesz ez az új helyzet.
Nem mellesleg pedig 50 fonttal többet fogok kapni, mint korábban.

Meglátjuk milyen lesz. :)

Holnap reggel még itt dolgozom, aztán délben jön értem taxi, mert A sajnos nem fog tudni felvenni. Örülök, hogy végül így alakultak a dolgok, mert valószínűleg magamtól nem léptem volna le ilyen gyorsan, és ennél a családnál nem volt jó. Nagyon nem. 

Holnap tehát megkezdem 3. és egyben utolsó aupair munkám. 

Comments

  1. Sok sikert kivanunk ;) Wimbledonban ossze futhatunk ha lesz majd időd :))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Új fejezet

Egy hónapja életem új fejezetét élem, már nem au pairként. Bővebben az új blogomban olvashatsz beszámolókat: https://anewbeginningbyn.wordpress.com/ Niki
"After all this time?" "Always."

Amikor a csillagok együtt állnak...

Az előző bejegyzésem ott fejeztem be, hogy talán felvesznek a Vöröskereszthez. No, végül is július 15-én fel is vettek. Az azt megelőző időszakban viszont eléggé rottyon voltam. Áprilistól július közepéig tehát csak lógtam a levegőben. Borzasztó volt az a három és fél hónap: nagy volt a bizonytalanság, alig találtam munkát, nem tudtam mi lesz, szóval elég stresszes volt, mert koránt sem volt olyan zökkenőmentes visszarázódni a hazai életbe, mint gondoltam. Sokat tépelődtem, hogy megérte-e visszajönni, nem kellett volna mégis csak kitartóbbnak lennem és Londonban maradni, minek jöttem egyáltalán haza stb. Aztán nyilván, amikor megkaptam a munkát fellélegeztem kicsit, elindult végre az itteni életem. Jó volt újra közösségben lenni és kezdetben a munka is nagyon tetszett, jól éreztem magam. :)  Aztán kb. két hónap elteltével kezdtek előjönni a problémák és rájöttem, hogy ez mégsem az, amit hosszú távon csinálni szeretnék, sőt lépni kell minél előbb. Úgyhogy itt megint jött egy ke